Domek Grześków ?

Właśnie przed chwilką dostałem mailem to zdjecie z firmy Colian produkującej wafle Grześki. Oczywisćie wcześniej zapytałem, czy jest taka możliwość i czy by chcieli. Nowe logo Grześków, na kamperku, jeszcze wirtualnie, mam nadzieję, że będzie i w realu.

Trwa wymiana wymiarów.

Write a comment

Comments: 18
  • #1

    Darek (Sunday, 03 March 2013 20:44)

    Czyli będziesz oficjalnym reklamodomkiem?
    Jeszcze "Grześkowe" pokrowce na kajaki, oraz 100kg wafelków na drogę i...

  • #2

    Bigos (Sunday, 03 March 2013 21:56)

    Krzysiek , jak mu ściemniłem , zę za to dostanę 30 paczek Grześków. Powiedział - trudno, trzeba będzie mieć cukrzycę.

    A tak powaznie, to nie przewiduję, ani pół wafelka.

  • #3

    artur (Monday, 04 March 2013 12:22)

    a teraz to zapóżno .... reklama grześków jest (będzie) to nikt Tobie nie uwierzy że nie dostałeś za to kilka kartonów ... a wiec myślę że będziesz musiał sam na spływ do każdego kajaku kupić duży karton grześków .... przykro ale ja też mogę mieć darmową cukrzyce :)

  • #4

    artur (Wednesday, 13 March 2013 12:59)

    po bardzo głębokim namyśle - myślę że karton grześków co dnia na spływie dla każdego ( king size dla każdego !!!! )

  • #5

    Bigos (Wednesday, 13 March 2013 15:20)

    właśnie dostałem odpowiedź , naklejka gotowa zostanie wysłana , cytuję "Wraz z naklejką dostarczymy słodki upominek"

    można obstawiać , co to będzie i ile tego.

  • #6

    artur (Thursday, 14 March 2013 08:19)

    z dobrze poinformowanych źródeł .... słodkości ma być cały Tir , a więc słodkie mamy za darmo i do oporu ....

  • #7

    Bigos (Thursday, 14 March 2013 17:20)

    Nie liczcie na te słodkości. One juz zostały zjedzone. Mam dwójkę dzieci.

  • #8

    nie pierworodna (Saturday, 16 March 2013 14:03)

    chciałabym zaznaczyć, iż o żadnych Grześkach nie zostałam poinformowana - mało tego, mam powody do obaw ,ze tak owszem, Grześki zostały zjedzona , ale nie przez dwójkę dzieci ;( ahhh szkoda diety , 1.5 roku o zaostrzonym rygorze szlag trafił :(

  • #9

    artur (Monday, 25 March 2013 09:31)

    jak to nie ma grześków ?!? to niemożliwe .... zawiadomię CBA .....

  • #10

    Bigos (Monday, 25 March 2013 13:13)

    Agata pisze tak aby zamieszać.

    Dziś dotarła przesyłka, paczka Grześków (36 szt) kakaowych , z naklejką.
    Sześć Grzesków na śniadanie zjadł Krzysiek. Reszt ę schowałem, mam nadzieję, że dobrze

  • #11

    artur (Tuesday, 26 March 2013 11:19)

    nie będzie grześków .... to spotkamy się w Sądzie .... nie interesuje mnie kto ile zjadł , gdzie schowane ... miały być to muszą być !!!!!

  • #12

    Darek (Tuesday, 02 April 2013)

    Bardzo mnie ciekawi sprawa "Grześków".
    Nadzwyczajna Komisja Śledcza przygotowuje materiały, które zostaną przedstawione, podczas obrad, na drugim noclegu Działdówki. Jednocześnie Komisja apeluje do osób mających dodatkowe, niepublikowane jeszcze, informacje w sprawie "Afery Grześkowej" o natychmiastowe i niezwłoczne udostępnienie ich na poście "Domek Grześków?"

  • #13

    Bigos (Tuesday, 02 April 2013 14:20)

    Grześków było 30 sztuk, część została zjedzona, częśc stoi/ leży pod biurkiem w paczce , to taka forma kontroli zawartosci. leży na widoku, ale trzeba się schylić . jak były we wszystkim znanej skrytce , jakoś częsciej do niej zaglądano. I tyle, nalepka z logo Grzeski zostaanie naklejona około 1 maja. Ale to zapewne nikogo nie interesuje.

  • #14

    artur (Thursday, 04 April 2013 13:33)

    jasne za reklamę tyko 30 szt. !!! kto w to uwierzy !!! ,podobno było 30 kartonów po 30 grześków oraz gratis w postaci jeszcze jednego kartonu grzesków ... prosimy to rozliczyć lub przywieść na spływ żądaną liczbę ....

  • #15

    Darek (Thursday, 04 April 2013 14:14)

    Moim zdaniem, wszystkich interesuje naklejka. Jej rozmiar, wygląd, kolor, czy będzie wyglądała tak jak na zdjęciu powyżej. Myślę, że niektórych interesuje też czy będzie czekoladowa i zdatna do konsumpcji :D
    Tak, wszyscy są ciekawi nie tylko naklejki, ale i samego Domku Grześków, ponieważ niewielu go widziało.

  • #16

    Bigos (Friday, 05 April 2013 16:55)

    Och , mnie również interesuje jak domek Grześków będzie się sprawował . 1 maja wyjazd testowy na dwa - trzy dni.

  • #17

    artur (Sunday, 07 April 2013 21:49)

    ale mam nadzieje że jak będziecie sprawdzać domek grzesków to kartony z grzskami zostawicie ... :)

  • #18

    Robert (Wednesday, 01 May 2013 14:56)

    Kiedy zdjęcie lub film z oficjalnego oklejenia kamperka