Co nowego w przygotowaniach do spływu

Odbyłem dziś rozmowę z osobą, która wynajmie nam kajaki w Lidzbarku. Ustaliłem zatem :

 

1. Auta , które zostają w mieście , stacjonują około 1km na posesji tego Pana, od miejsca naszego startu.

2. Start i zbióka ulica Działdowska 11 w Lidzbarku godzina 9.00

3. Zakończenie spływu w niedzielę na terenie sportowym w wybetonowanej zatoczce w Nowym Mieście Lidzbarskim ( to miejsce jest znane osobom płynącym Drwęcę , bo tam odpoczywaliśmy )

 

Po koszulki jadę jutro , bo dziś spało mi się dobrze.

 

Rozmawiałem też z Panem na temat stanu wody w Welu, [powiedział niestety, iż poziom jest niski i odkryło duzo drzew, ale płynąc się da. Jak się tam da płynąc , podaję poglądowe zdjecie koleżanki z Welu sprzed dwóch lat.

 

Z harcerskim CZUWAJ Bigos

Write a comment

Comments: 3
  • #1

    ania (Thursday, 05 June 2014 11:39)

    o 9 rano? :D to o ktorej planowany wyjazd z Warszawy?

  • #2

    Bigos (Thursday, 05 June 2014 12:54)

    Tego nie wiem , zależy od auta

  • #3

    Zbyszek (Sunday, 08 June 2014 09:10)

    Wybetonowana zatoczka...hm a czy jest na satelicie.Bo jeśli tak to ja z Arturem na pewno jej nie znajdziemy