Wyścig z nagrodami !!!

W ostatnim dniu spływu, który jak zawsze jest problematyczny, mamy zamiar zorganizować wyścig na czas na odcinku około 1200 metrów, dla chętnych . 

Zawody te z racji wąskiej rzeki, nie będą ze wspólnego startu, a kolejne kajaki, będą puszczane w odstępach czasowych.

Przewidziano nagrody . Ale jakie ? Tego jeszcze nie wiemy. na pewno jednak nie będą to Grześki

Write a comment

Comments: 9
  • #1

    artur (Sunday, 19 May 2013 11:00)

    łłłłłłeeee co to za zawody .... wiadomo kto wygra .... moze zawody kto jest najcięższy albo coś w tym rodzaju tak aby szanse były wyrównane i każdy mógł startować :)

  • #2

    Zbyszek (Sunday, 19 May 2013 12:20)

    dobra ja daje na nagrodę 1 litr swojego wina,wiec młodzieży do ataku.ja nie startuje

  • #3

    Bigos (Sunday, 19 May 2013 13:12)

    1 litr Zbyszka wina, to nawet może moja żona wystartuje jak jej powiem, co można wygrać

  • #4

    Darek (Sunday, 19 May 2013 16:44)

    ok. ja daje gadget z UK! Wystartuje...o ile będę jeszcze w stanie.. po przejedzeniu Grześkami (oczywiście)
    Pomysł mojego przed przed przed mówcy nie jest dla mnie atrakcyjny. Zamiast tego proponuje zawody kto najlepiej zamienił tłuszcz na mięśnie :)

  • #5

    Robert (Sunday, 19 May 2013 17:27)

    Jak ten wyścig ma być ostatniego dnia to zwycięzca nie zdąży podzielić się nagrodami z współtowarzyszami spływu - trzeba to przemyśleć bo to nie fer

  • #6

    Robert (Sunday, 19 May 2013 17:32)

    Chętnie zobaczył bym w jednym kajaku Artura i Andrzeja ;)
    Może być to ciekawy widok

  • #7

    Bigos (Sunday, 19 May 2013 22:21)

    też bym popatrzył

  • #8

    artur (Monday, 20 May 2013)

    ja nie wiem czy widok byłby ciekawy.... łodzie podwodne krótko są na powierzchni ... taki ich urok ... a więc co tu oglądać ??? chyba że peryskop

  • #9

    Bigos (Monday, 20 May 2013 10:17)

    Peryskop ? jakaż milutka nazwa.