Pierwszy film

Potrzeba matką kreatywnosci. Tak jak obiecałem. konto na Youtube zalożone. Pierwszy film wklejony. Będa inne. Oczywisćie ani jednego , z tych co kręci Robert. Aśki zaś  film , dostał w tym roku "Malinę" i nie zostanie pokazany w kinach. Reszta operatorów drogę do Holywood ma otwartą. 

 

 

Write a comment

Comments: 6
  • #1

    Robert (Wednesday, 27 February 2013 23:32)

    To jest jawna dyskriminacja mojego niezaleznego kina.W niektorych kregach moje filmy robia furore sa wrecz rozchwytywane.

  • #2

    Darek (Thursday, 28 February 2013 01:35)

    Cytuję "Reszta operatorów drogę do Holywood ma otwartą." Pragnę zauważyć, że Asia była reżyserem filmu nagrodzonego "Maliną", a skromnie dodam iż to ja, nie chwaląc się, go nakręcił. Reasumując, byłem więc operatorem o którym mowa w cytacie :)
    Natomiast, co do mojego przedmówcy, to prawda Roberta niezależne kino jest dobre, i to niezależnie czy osoba wie że jest nagrywana czy też nie (a najczęściej nie wie:))

  • #3

    artur (Thursday, 28 February 2013 07:20)

    oj robi się niebezpiecznie....

  • #4

    Robert (Friday, 01 March 2013 06:51)

    Film Aski dostal "Maline" ale nie za rezyserie czy scenariusz tylko za nieudolna gre jednego z aktorow (ABG) .Tak to jest jak zatrudnia sie statyste :-)

  • #5

    Del Lever (Tuesday, 31 January 2017 10:03)


    bookmarked!!, I love your web site!

  • #6

    Vince Dashner (Tuesday, 31 January 2017 18:23)


    This post will help the internet viewers for creating new webpage or even a blog from start to end.